Mon: Feb. 1, 2010

Såg både Johan Falk - Leo Gaut och Wallander - Innan frosten igår. Besviken på den förstnämnda (ingen Frank Wagner ju) men den sista var bra. Var lite seg imorse när Tomas väckte mig men klev snällt upp, skjutsade honom till jobbet och åkte till gymmet. Kom hem, åt frukost och senare lunch. Jag vet vad som fattas - kaffe!

Så jag hade tänkt mig en ensamfika idag, blir rep på onsdag istället. Ska ta med mig Kronprinsessan och läsa ut den, kanske anteckningsblocket också och göra lite attgöra-listor. Sörpla kaffe och begrunda. Hoppas det inte är för hög musik på världens finaste fik :)

I januari tränade jag kondition 18 av 31 dagar. Blir i snitt varannan dag typ. Värt att notera är att under hela november-december tränade jag typ 2 dagar. Så jag har verkligen knuffat upp den här röven. Får se hur det blir i februari men ska försöka träna så mycket som möjligt innan jag åker. I mexico kanske man kan hitta på nåt trevligt gym också, eller springa nån runda. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback