Mon: Feb. 22, 2010

Fin dag i solen, jag tog ut ungarna en och en på deras lilla plätt. Lånade ut mina brillor och busade med dom, smekte och så. Så fina dom är!
Jobbade 09.20-13.40 idag, sen var jag så hungrig så jag tog bussen hem. Idag gick jag nämligen till jobbet, haha. Tog en 45 minuter kanske men det var skönt.

Nu har jag satt i mig två tortillas med frijoles (bönor) samt en skål med frukt. Ska smälta maten lite och sen bege mig till Galerias ännu en gång, för att träffa finskan och hennes polska vän. Starbucks den här gången.


Jag ser på dig och ler. Tänk att vi kan vara på så olika håll men ändå så nära. Alltid, mitt hjärta.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback