Sun: Feb. 14, 2010

Reporting from Copenhagen, Denmark. Sitter och försöker få tillbaks min hörsel, gick sämre än vanligt med öronen vid lyft/landning. I alla fall har jag och Tomas haft ett toppenmysigt dygn i Stockholm. Bodde på hotell Reimersholme, gick ut och käkade indiskt igår kväll. Sov jättebra i hotellsängarna och det var god hotellfrukost. Var jobbigt att säga hejdå till min älskling på Arlanda men sex veckor är ju ingenting.

Jag åker dessutom längre och längre bort från Sverige och närmre och närmre Mexico, så ångesten tynar bort i stadig takt :) Ska rapportera så gott jag kan från landet i väst. Nu väntar ett 9,5 timmar långt flyg till Chicago, kommer antagligen hänga på internet mitt i natten eftersom jag ska vänta sex timmar där på mitt flyg till Guadalajara. Är framme runt 13 imorgon svensk tid.


Hejdå Älskling!


Tre timmar to-go!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback