Sun: Feb. 7, 2010

Sicken trevlig kväll det blev igår! Träffade Matildas syster, systers kompis, kompis och kusiner, det var änna trevliga tjejer. Matilda hade gjort en så dödligt god chokladtårta också, med botten på maräng, pistagenötter och mörk choklad typ, sen ett överdrag med någon slags smörkräm. Toppenfin. Spelade gitarr, vrålade gamla popdängor, och entrade Bolanche lite senare. Stannade till runt 01 sen gick jag hem.

Idag skiner solen som den inte gjort på ett bra tag så jag ska försöka masa mig ut på en långpromenad. Och idag ska jag äta nudlar, haha, det var flera år sedan sist, blev så sugen. Bästa bakismaten. Imorgon är det nya tag igen, satsar på antingen en löptur eller en tur på crosstrainern.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback