Thu: Feb. 11, 2010

Gick en promenad i solen, kom hem, och sen stack jag till Tomas och hans brukare och hängde där nån timme. Åkte sen och köpte sushi, och sen kom Felicia och Anders förbi :) bjöd dom på kaffe och äppelkaka och spelade min nya låt för dom. Så härliga människor, gud vad jag älskar dom! Ännu lite senare kom Matilda och hon fick sushin i sen födelsedagspresent :) bjöd mig själv på en också, så mumsigt det var! Så det har varit en toppenkväll, har spånat lite inför våran kör som vi ska starta när jag kommer hem från Mexico, blir nog toppenkul.

Nu är jag trött, imorgon ska jag upp och tvätta 7-11, nånstans däremellan ska jag även hämta Tomas från jobbet. Peace and love vill träffa mig för att fota och lämna över en kamera och jag måste hämta sandaler hos Denice. Och packa.. sen ska vi ju till Frostbo/Smedjebacken. Blir en fullspäckad dag, lika bra att gå och sova snart så jag orkar med.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Felicia

älskar dig också! :)

Postat av: Shirin

En kör?

I´m IN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback