Thu: Feb. 11, 2010

Taskigt morgonhumör. Blir aldrig bra förrän jag fått frukost. Nu har Tomas åkt till jobbet.

Skulle egentligen repa idag men har blivit dålig i halsen. Inge bra att träna när man känner sig krasslig heller. Så jag får väl pyssla runt själv, tvätta eller så. Ikväll kommer i alla fall Matilda hit.

Har bestämt mig angående resväska, det får bli backpackerryggsäcken, trots att den är lite skev. Kommer antagligen inte ha med mig särskilt mycket saker alls.

Sara: Skriv nåt med fingret på min rygg få se om jag känner vad du skriver
-Tomas skriver-
Sara: Jag älskar dig med.

Känslan är att sex veckor kommer gå rasande fort, men att jag likväl kommer sakna honom fruktansvärt mycket.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback