Thu: Feb. 25, 2010

De senaste 10 dagarna har gått fint som tusan. Mått jättebra i solen och med människorna. Men idag känner jag mig lite ledsen här på andra sidan jorden. Känner mig trött känslomässigt. Skulle önska att Tomas var online mer på msn men han är inte så mycket för sånt, inte heller när jag är på andra sidan jorden. Nåväl, det går över. Orkar inte vara positiv i det här blogginlägget, hoppas ni har överseende.
Fast jag måste tillägga en sak. Min käre Hans är som min andra pojkvän, hon finns verkligen alltid där när man behöver någon som mest. Måste också tillägga att min lillebror Simon verkligen är underbar :). Lade upp en text om lite dåliga saker som hänt för några år sen, och han brydde sig verkligen. Han är bra mogen för att vara 14 år. Längtar tills man kan börja festa med honom, vad kan det bli, om 2-3 år :)

Blev lite gladare nu när jag tänkte på mina människor där hemma, hihi.
Nu ska jag snart klä på mig och gå till barnhemmet, klockan är 08.26 här. Saknar er, alla som läser.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback