Tue: Feb. 2, 2010

Helt jävla genomsvettig blev jag idag! Körde crosstrainern eftersom jag ville låta hälsenan och benhinnorna vila lite. 35 minuter på den och sen 10 minuters gång, var nog för att hela min tshirt skulle bli dyblöt, haha. Kändes riktigt gott efteråt när jag promenerade hem :)

Blev en kaffe senare på P&L-cafét, trevligt sällskap fick jag också. Var svinhungrig när jag kom hem, höll på att däcka. Tomas överraskade mig med kebab med bröd, som ingen kan vara nere med! :D(sorry Nalle P., var inte sugen på en ballong idag :D).

Imorgon ska det spelas med Johan Anderssssson, tas svinisvaccin och hälsas på hemma hos mina gosisar.

PS: när jag hade skjutsat hem Denice kom Agnes - Release me i bilradion, fick äntligen chans att poppa som fan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback