Wed: Feb. 3, 2010

Mysigt att träffa William igen! Hämtade honom på fritids. Jag och Simon har suttit och kollat in fjortisar och annat på bilddagboken och facebook, haha. Kul att se tjejer i 14årsåldern som bara på en kvart har "vuxit". Inom citationstecken för att dom tror att de är lite äldre än vad dom är. Sist jag såg dom lekte dom i sandlådan..

Är redigt sugen på att sticka till gymmet men det går ju inte nu, dessutom måste man ta det lugnt emellanåt. Men imorgon blir det då jävlar i mig ett ordentligt pass, tänkte satsa på 45 minuters crosstraining igen + armar och core. Skönt! Nu kommer mamsen snart hem, kul kul.

Skönt att kunna låna bilen. Ska köpa mig en dosa och nån blaska, det var år och dag sen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback