Fri: Jan. 8, 2010

Känner mig smått oroad över framtida månader: från och med 17 jan-14 februari. Hälften av kurslitten hittar jag på Borlänge bibliotek, resten inte. Jag måste ha tag i dem och då måste jag börja leta nu, fixa på bästa vis så att jag inte behöver köpa litteraturen. Sen vore jag även tacksam om vederbörande lärare kunde ge mig båda två tentorna i förväg så att jag har en chans att jobba in mig innan min resa.

P & L crew vill även ha ett möte med mig nästa vecka, blev redigt nervös. Men varför ska jag vara det? Jag har accepterat deras uppdrag, att göra nytta och sprida kärlek, det är ju exakt vad jag kommer göra nere i Guadalajara. Alla ytterligheter är ordnade med; flygresa och resten. Dä ä bare å åk. Dom vill säkert bara träffa mig för att få ett ansikte..

Åt broccoli, vitkål och linssoppa till lunch. Nu ska jag snart åka till Smedjebacken, måste bara skicka iväg lånad kurslitteratur till Gävle och gå med komposten..
Ciao amores!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback