Mon: Jan. 4, 2010

Drömmer så sjuka drömmar. Inatt drömde jag att Shirin och Ingemar gjorde slut, bröt förlovningen och skulle flytta isär innan barnet ens hunnit komma?! Så sjukt.. sen drömde jag även att jag och Tomas åkte till Spanien över en natt bara. Där var Marie Blomkvist och hennes kompis. Tomas hittade på en spansk tjej och det slutade med att dom bytte nummer och jag blev ledsen. 

Kanske därför jag vaknade lite på fel sida imorse.. Tomas såg till så att en propp gick i köket, så när han gått till jobbet fick snällt Fixar-Sara ordna det genom att sätta i en ny propp. :P

Maten igår blev alltså till Frukost: apelsin-olivolje-vitlöks-linfrö-juice, Lunch: lins-och-bön-soppa, och Kvällsmat: mixad äppel-och-kiwi-juice med kanel. Däremellan blev det också två koppar te, en gröna mullbär och en svart mynta. Kan säga att jag känner markant skillnad i kroppen - magen som annars brukar kännas svullen och uppblåst är lugn. Frukosten idag blev mixad apelsin, kiwi & linfrön - kan säga att det var det godaste jag ätit hittills! Till lunchen vill jag hitta på något med avocado.

Fan, det enda som får mig på dåligt humör är du, och nu är det dags igen. Jag orkar inte bli såhär fucking arg ändå är det oundvikligt. ANALSEPEJÄVLAFITTHORASKNULLKÄRRING!!

Vacker lovsång :/
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

Du vet att jag älskar när du är ful i mun <3

En skype-snackis snart ellerrrr?

PUSS

Postat av: Sara

Min käraste vän! Ja, klart vi ska snacka, när jag lugnat ner mig lite i sinnet (antagligen typ imorgon eller så, kan du då? :) PUSS

Postat av: Hasse

Imorn tror jag var igår, men vad sägs om idag love? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback