Sat: Jan. 23, 2010

Fortfarande helt överjävligt trött..

Födelsedagen blev kanon. Fick glada gratulationer av kassörskan på systemet. Köpte en flaska rosévin och Tomas köpte en 3liters vitt bag-in-box för han skulle delvis använda det i maten (fast mestadels av vinet är ju faktiskt kvar i boxen, tur för mig ;D..)

Postade iväg lite litteratur, handlade på Ica Maxi, hann med lite tur med bussen till Ludvika. Där testade jag och Johan att spela mina låtar med bas och gitarr. Och det lät bra!! Mkt bättre än i somras! :D Vi ska ses på tisdag igen och repa och förhoppningsvis fler gånger innan el Mexico.

Kom hem lagom till Sverige-tyskland och min hemmaman var nästan klar med maten. Blev HELT JÄVLA FANTASTISKT GOTT, alltså det är 100% att vara tillsammans med en utbildad kock. Fläskfilé, klyftpotatis, vitvinssås och oliver/soltorkade tomater/inlagd vitlök/kronärtskocka..



Till efterrätt fick jag glass med nougatsås och såna här kalasstavar :D

Drack vin och blev småfull och trött! Somnade på sängen vid 21-tiden, haha, men vaknade nån halvtimme efter och härjade lite med min man, som jag senare fick ytterligare ett paket av, och ni kan ju gissa om det var hårt eller mjukt...  HAHA!!!!!! NEJ USCH VAD JAG ÄR ÄCKLIG

Jag är så trött :( vill ha nudlar. Ska ta bussen till gyllehallen och se när älskling spelar cup men det är inte än på nån timme.
Oseriöst, slutar skriva nu

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Men seriöst...ni kunde inte ha bjudit oss på den dära maten?! ;P

Postat av: Hasse

haha kul att nån får ligga liksom!

(jag är inte bitter) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback