Sat: Jan. 30, 2010

Anders var mycket bra igår på cafét! Kvällen var också bra, satt hemma hos mig och tjötade och drack vin före och på Malu efteråt. Bjöd honom på en öl mot en skiva. Kom hem tidigt, 22-tiden, fick skjuts av min älskling. Det blev för mycket vin igen. Nästa fest jag går på ska jag vara nykter, cross my heart. Inget mer alcofuck före Mexico.

Tog ett lite jobbigt beslut nyss men vad ska man göra när man har svag karaktär som jag. Anywhoo, jag fick betyg nyss på moment 2 i Genus. Klarade även andra tentan - gött det! Inte lika toppenbetyg som första tentan, men nu har jag klarat 15 av 30 poäng. Duktig SARA!!! :D Grattis!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback