Sun: Jan. 3, 2010

Har druckit limevatten nu på morgonen och ska göra en apelsin-vitlök-olivolja-lime-linfrö-juice till frukost senare.

Tänker mycket på min resa nu när jag är helt ledig, och faktiskt får tid att tänka. Hela världen vänds upp och ned, igen. Den här gången ska jag till Guadalajara, Mexicos andra största stad. Liksom, hur kommer det bli? Hur kommer jag känna. Så mycket som jag känner nu, så kommer det bli överväldigande, igen.

Kommer åka tillbaka till Paz.. bara för att jag måste. Sitta framför havet, bland lyxiga amerikanare, och tänka på vad som hände på stranden rätt ute i öknen, 6 mil bort. Jag måste dit för att få känna den ljuva nostalgin och saknaden, för att det är så vackert där.

Och USA. Jag hoppas så innerligt att jag kommer kunna ha råd. Så att jag kan ta de där tio dagarna till att leta rätt på Jaime.. Det här är egentligen en chans som inte skulle ha kommit till mig, jag har den här resan till låns, det kanske inte händer på sex-sju år sedan igen. Så nu ska jag verkligen njuta.

Tomas har gått till jobbet och jag chillar med Paul Simon. Hoppas på att kunna göra nåt bra av den här dagen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback