Thu: Jan. 7, 2010

Bra start på dagen! Vaknade, drack en kopp varmt vatten med ingefära, sen gjorde jag klart en tentafråga som jag gått och grubblat på! Underbart!

Tomas vaknade runt halv 12, då satt jag och käkade på min frukost, vilken bestod av rå broccoli, vitkål, purjolök och nötter i vinäger och örtsalt. Sen käkade jag även en kiwi och en halv banan. Mums.

Drack sedan min första kopp kaffe på fem dagar, smakade gott såklart, men jag är glad att jag inte är beroende av det längre, magen blir lite ur balans.

Snart kommer Rickard hit, dom ska spela tennis och jag får nog skjuts till biblioteket. Ska göra klart sista tentafrågan. Är svinkallt ute men har ändå lust med en promenad senare.

Ikväll blir det antingen spinning eller klättring, vilket vet jag inte än. Klättringen kommer nog bli kul då jag har minst armstyrka i hela Borlänge ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback