Tue: Jan. 19, 2010

Nu återstår endast tre jobbdagar; nästa måndag, torsdag och lördag. Skönt! Känslan igår var verkligen superskön när jag gick från skobutiken, trots en jättebra jobbdag med D :) Nu har jag tid att kurera mitt såriga ansikte, läsa, fylla år och andra viktiga saker!

Åkte upp till Saga och det var så himla nice att träffa henne, vill träffa henne snart igen. Kom hem vid 21-tiden och såg till min förtjusning att så himla många hade gett positiv respons på min senaste låt, blev asglad. Tomas sa ju att första gången han lyssnade så var den sådär. Men men, jag älskar ju den, huvudsaken.

Nu har jag skjutsat honom till jobbet och ska åka till gymmet tills de öppnar 08. Har inte tänkt ta ut mig alls, utan starta dagen på ett bra sätt. Så får vi se vad som händer sen. Kanske tittar in på P&L-cafét. Ikväll är det i alla fall Handbolls-EM!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback