Wed: Jan. 27, 2010

Gick upp 06.30, drack ett glas vatten och kom iväg till gymmet 06.50. Promenaden var satans kall vill jag lova, blåste ordentligt. Spinnade 15 min, sprang 15 min, tränade armar och min vackra bakdel i 10 minuter vardera. Sen blev det samma promenad hem.

Är lättirriterad om dagarna, antagligen på grund av stress. Var superhungrig när jag kom hem men Tomas lagar mat med VÄLDIGT mycket tålamod. Resulterade i att jag tog gröt före den var klar, klagade som fan, åt hälften och tjurade i en kvart kanske. Sen blev vi sams, jag fick ett kokt ägg och nu är det bra igen. Måste lugna ned mig lite, är ju tyvärr min pojkvän som får ta smällarna.

Ikväll skulle jag ju spela in, men... världens snöoväder har kommit till Sverige!! Jag vill inte köra i det här, så jag hoppas Johan kan imorgon istället. Pjuh. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback