Fri: Mars 19, 2010

Igar var en micket trevlig kvall! Konstgalleriorna i centrum hade kvallsoppet med vin och lite olika dryck sa jag begav mig ut efter att jag skypeat med Tomas. Sa trevlig stamning i Ricardos galleria :)! Runt 20.45 skulle jag ga tillbaks till lagenheten for att hamta min jacka men jag fastnade vid scenen pa stora torget framfor kyrkan. Var ett band med tva gitarrer, tamburiner, bongotrummor, och en violin som spelade hur energifylld musik som helst :)

Nar Ricardo slutat jobbet runt 21 akte vi till en annan restaurang/bar, hans kompis som agde, hette Sabor de amor (smak av karlek). Dar hade dom Open Jam, oppen scen! :D. Efter att en man spelat piano och en annan gitarr sa gick jag upp och sjong nagra av mina latar.. publiken gillade det tokmycket! Och jag har aldrig sjungit i san bra akustik/mikrofon nagon gang, spelade dessutom pa en kopplingsbar gitarr. Sista laten fick jag komp pa tamburiner. Fint som fan, sjalva terassen jag spelade pa var hur mysig som helst ocksa :)

Efter restaurangen drog vi till en annan bar, Palapas tror jag den hette, mitt i centrum, nagra av Ricardos vanner var dar, samt ett liveband som spelade reggaemusiiic och annat. Dansade lite och fick ogonkontakt med en kille som ocksa dansade som senare visade sig vara Ricardos van, sa jag dansade liksom bredvid honom. Jag alskade musiken och dansade pa, tydligen misstolkade han det for nar han skulle ga i slutet forsokte han hangla upp mig :S!! Helt forskrackt blev jag, hahaha!! Nej usch, det var ingen hojdare, blev lite smaacklad, jag var ju bara glad over att fa dansa. :P

Naval, vi kom hem och la oss runt 02.30, sa jag ar lite mor idag. Men men, good vibrations! Idag ska jag skriva ut flygbiljetten till Guadalajara igen, ikvall ska vi aka till Cabo san Lucas tror jag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback