Fri: Mars 26, 2010

Wooohhhooo! Inte en chans att jag blivit slapp av att vara borta, körde fullt ut på gymmet idag. Har börjat satsa på starkare armar och mage. Under tiden jag var i Mexico så körde jag lite armhävningar i brist på annat och drack proteindrink efteråt för maximal effekt. Och jag har blivit starkare märkte jag idag! Så kul när man ser resultat :)
Tränade lite mage och armar (maskin och fria vikter) samt stod lite på trappmaskinen och sprang lite, ett vanligt pass som innan, var jätteskönt.

Kom hem och lagade egna hamburgare med Tomas, hade i lite vitlökssalt, sambal oelek, till det hade vi ris, kall sås på creme fraiche, fil, majonnäs och kryddor, samt sallad med körsbärstomater. Superteamet i köket, blev jättegott.

Drog mig till Peace&love-cafét på kvällen, var några sköna lirare som stod på scen men jag stack rätt snabbt därifrån. Senare ikväll tänkte jag ev. träffa Felicia och Anders för ett glas vin :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback