Mon: Mars 22, 2010

Sov konstigt inatt, vaknade 2, 4 och 6 och var klarvaken fast trött. Knepigt. I alla fall åkte jag in till centrum på förmiddagen, köpte hårfärg, lite smått och gott till nära och kära samt Ralph Lauren Polo Explorer parfym och aftershave till Tomas, vi firar ju ettårsdag den 11 april :) Fast han ska nog få den på påskafton, det var ju trots allt den högtiden vi sågs första gången. Älskling! <3 :D

Uj uj uj vad timmarna går segt här borta, ju närmre jag kommer min hemresa. Organisationen betalar i alla fall min taxi till flygplatsen, som kommer och hämtar mig 05.00 onsdag morgon :) Ska nog underhålla mig med lite film och svenska tv-serier resten av kvällen. Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback