Sat: Mars 13, 2010

Som skrivet i andra bloggen är mitt äventyr på hemmet slut nu. Kände mig lite ledsen igår så det blev en lugn kväll. Åkte till centrum för att skriva ut min flygbiljett, käkade även några tacos eftersom det var superfredag! ^^ Isabél kom och hälsade på i huset senare, vi pratade om affischen hon ska göra som jag ska visa i Sverige, och jag gav henne alla bilder på ungarna. Hon är bra rolig ^__^ Hon skrattar så mycket tillsammans med Maria Luisa, kvinnan som bor här. Här är ett foto på dom. Tänk att Isabel är bra snygg men har ingen karl!



Efter en dryg natt är jag nu vaken (täppt i hela näsan och slemhosta), klockan är 07.13 och det visade sig att Zabdi faktiskt kommer hit idag, jag tror han till och med är i Guadalajara nu, haha. Men det går inte att ringa eller smsa honom så vi får se hur vi löser det här problemet! I alla fall kommer helgen bli jäkligt soft! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Måste man ha en karl för att man ser bra ut? :P

Postat av: Sara

Jag tycker det är konstigt i alla fall! Hon borde ha karlar efter sig åtminstone :P

Postat av: Shirin

Jojo, men bara för att du tycker att hon är snygg betyder det inte att alla tycker samma sak :P karlarna kanske tycker att hon är ful..eller nåt.

Postat av: Sara

Nej men JAG tycker det är konstigt eftersom JAG tycker hon är snygg.

Postat av: Shirin

Det framgick inte i inlägget..men nu vet jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback