Sat: Mars 20, 2010

Blev en lugn kvall igar eftersom jag hade haft ont i magen pa dagen. Lyckades bara skriva ut flygbiljetten pa ett internethak och prata med min alskling pa skype, sen sov jag nog mesta dels av dagen. Slott. Pa kvallen gick vi i alla fall ut och kakade PIZZA! Mums, dom var jattegoda, tog en vegetarisk och en med salami. Dom var alltsa sma. Resten av kvallen spelade vi in tva till av mina latar. Somnade runt 01 och vaknade igen..
..vid 05.30 for da kom Ricardos kompis och hamtade mig. Vi akte ned till stranden dar solen holl pa att ga upp, sa fruktansvart vackert! Eftersom han ar fotograf fragade jag honom for nagon dag sen om han ville fota mig nar jag star i brygga, i solnedgangen. Han ska skicka bilderna till mig, fa se hur dom blev, var fin soluppgang i alla fall.

Idag pa morgonen drog vi till stans lokala marknad med organisk mat, hantverk och andra saker, mysigt! Kakade nybakade quesadillas till frukost och slappade lite. Ikvall ska vi till samma restaurang som jag spelade pa sist, for dom alskade min musik och ville att jag skulle spela dar igen! Ikvall ar det nog mer folk dar ocksa. Gud vad roligt!

Just nu sitter jag och dricker en smoothie pa jordgubbar, banan, ananas, papaya och sojamjolk. Magen mar alltsa battre, schysst.
Trevlig helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback