Sun: Mars 21, 2010

Hemma i Guadalajara igen.
Mitt snus är slut.
Livet blir lite jobbigare.

Om sekunderna går såhär sakta, då kommer 79 timmar vara en evighet, för ja, jag räknade ut att det är 79 timmar tills jag får hålla om dig igen. Har ingen lust att lyssna på musik, det gör mig bara stressad, jag bara längtar efter dig, mycket.

Nog med dravel, flygresan gick som smort, fick skjuts av Renee tillbaks men till min irritation så åkte vi till deras replokal i en ful del av Guadalajara där skulle dom repa i ca 3 timmar, och jag fick snällt sitta och vänta. Ibland fattar jag inte hur mexikaner/killar/människor tänker; jag var ju skittrött, hade ingen lust att sitta i en trång lokal och lyssna på jättehög musik!

Nåväl. Hemma, har duschat, packat min resväska (tidigt, jag vet) duschat och kammat håret första gången på en vecka ^^. Ska nog sova tidigt ikväll. Imorgon har jag ingen särskild plan, jag får väl se vad som händer.

Fick en förfrågan om att spela på CBY i sommar men jag har varken råd eller lust att åka utan reseersättning, trots att det skulle vara kul. Är man fattig så är man, definitivt. Ciao amores

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

13 dagar och 12minuter är det tills den här hassen åker. Och om 13 dagar, 22h och 38 min ska jag träffa min mami igen! ÄG. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback