Thu: Mars 25, 2010

Hemma igen, och jag säger bara.... jävvlarrrr! Var borta sex veckor från din pojkvän så ska du se på fan att det händer saker när du kommer hem.. min underbara, älskade ögonsten! :)

Festade kvällen innan jag åkte, så var lite småfull när taxin kom. Mådde illa i alla fall. Bytena gick bra, Dallas och Chicago är stora flygplatser. I Chicago började jag höra svenska röster, kändes verkligen att man var påväg hem :) sov inte så bra på stockholmsflyget, jag tror att det var snusbristen som gjorde sig hörd..

Borlängetåget var fantastiskt fint, och när jag såg Tomas stå på perrongen.. iiihhh vad snygg han var! Och mmm vad gott han smakar! ^^

På dagen lagade han jättegod pasta med hästkorv och grädde, flottish jag vet. Sen har vi bara myst, jag har sovit nån timme, mamma ringde. Snart ska vi göra fruktsallad och kolla på Walk the line :) och bara mysa, HELA KVÄLLEN!

Imorgon kör jag igång med träningen igen! :) På lördag ska jag träffa shirin med familj, träna, ta en kaffe med denice och åka hem till smb OCH mysa med  tomas på kvlälen. Undrar hur jag ska hinna med allt ^^.

pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback