Thu: Mars 4, 2010

Har äntligen accepterat den jag är. Att jag behöver mycket stillhet, lugn och ro, men att jag njuter och gläds av de tillfällen energin bara sprudlar.

Som här i Mexico till exempel, en del människor tycker det är konstigt att jag inte är ute och festar varje kväll, eller om helgerna. Men eftersom jag själv slutar göra mig till ett offer och inte längre tror att det är fel på mig, så accepterar dom det, eftersom jag accepterar mig själv. Det är en enkel och vacker visa som kan göra ditt liv så mycket lättare, mindre tyngder... :)


Har ont i kroppen, innanför ögonen, i ryggen, lederna, musklerna. Tog en ipren nyss och ska bara vila resten av kvällen. Mödade mig ut för att träffa svenskan idag på eftermiddagen. Tog mig in till centrum helt själv, stolt jag blir :) Vi promenerade lite och slog oss sen ned på en uteservering, där jag lyckades få i mig lite frukt. Tro mig, det var en babe, Johanna! Blond och snygg och glad. Precis vad mexikanerna gillar ;). Hon jobbar på ett annat "dagis" här, men lär ut engelska, till barn som redan har hem och föräldrar.. ett lite mer underhållande jobb, kanske.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback