Tue: Mars 16, 2010

Nu ar jag framme i Los Cabos (San José del cabo), sitter hemma hos Ricardo och chillar. Flygresan var lite typisk mexikansk, nagonting gjorde sa att det drojde, darfor sket dom i att kolla pass pa alla passagerare och knappt ens flygbiljetterna.. hahaha!

Kom fram igar och gick till Ricardos lilla konstgalleri. Bra soft! Massa fossiler. Kakade pa gatan, gick sedan hem till honom och pillade med musik - ROOLIGT! Vi gjorde lite remix pa Min vackraste tid! Skumt men fint, haha. Rodvin pa det och jag slocknade snallt som ett ljus pa den helt okejiga soffan som Ricardo lanade ut till mig.

Imorse vaknade vi tidigt, uppe med tuppen bildligt talat, det ar en tuppjavel som bor har i narheten, hahaha. Runt halv 9 akte vi ialla fall till supermercadon for att kopa frukost. Efter det gick vi till havet som ar skitnara Ricardos lagenhet, fy fan. Sa javla fint, har dock inte mojlighet att ladda upp bilder.

Vi satt och chillade och pratade i takt med att solen steg och vagorna slog upp mot stranden. Det var oppet hav just pa den stranden sa jag har inte badat nagot an, vill vanta tills det ar superlugnt vatten.

En jakla hojdarfrukost blev det !!! Farsk blandsallad med stora farska rakor stekta i sesamolja och friterad kokos till. Fy fasen, jag tror jag aldrig har atit en sa god frukost.. Ricardo ar verkligen grym i koket!! Han gick till jobbet runt 12 och jag gick direkt ner till stranden for att steka. Sa nu ar jag lite brunare!

Uppdaterar mer sen :) Och PS: Matilda, jag tanker pa varan kor, har inte glomt bort den :D PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback