Tue: Mars 2, 2010

Känt mig konstig i magen sen i söndags kväll ungefär och inte kunnat äta. Men idag fick jag nog av energibrist, så jag köpte sushi och åt till lunch, en munk, och sen några små tacos på kvällen. Har inte mått nå bra på barnhemmet, nu får det vara slut med det. Undrar om det var salsan i Mexico City kanske.

Nu på kvällen träffade jag en kille från Couchsurfing, Jesús hette han, jätteduktig gitarrist. Åkte hem till honom och snackade lite med han och hans bror, några tacos på gatan, sen fick jag skjuts hem.

På torsdag ska jag träffa en svenska, Johanna, som också ska volontärarbeta här men på något annat barnhem tror jag. Blir nog kul, vet inte alls vem hon är, fick bara ett sms, Anna (volontären från Jersey) hade gett henne mitt nummer.

En sak till, det ringer Hela Tiden i huset här, fattar inte vad dom vill kärringen. Ursäkta mitt burdusa språk, jag bara börjar tröttna lite på den där dryga signalen och att internet bryts hela tiden.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback