Tue: Mars 23, 2010

Ok, någon snäll men okänd människa har skickat en voddlerinvite till mig på gmail. Så whoever you are Martin Lundberg, tack som fan! Kan inte titta här nere i Mexico men ska nog ta mig några rejält sköna stunder i soffan hemma.
Sover dåligt inatt också, klockan är 4 på morgonen här och jag slog igång datorn. Vaknar till då och då och har såna jävla konstiga syner, fattar inte vad det är med mig.

Anyway så är jag mörk i håret igen, precis som jag vill ha det. Maria Luisas kompis färgade på mig igår, det blev helt okej fint.
Drömde att Marie och Ulrika gav mig en USA-resa till Memphis Tennessee och 600 dollar i fickpengar som present.. hahaha, hur det nu går till. Varför ens? Aja, jag blev skitglad i drömmen i alla fall, kul att drömma om något sånt :)

Vet inte om jag ska försöka sova lite, har The Blind Side med Sandra Bullock på nedladdning (film), kanske är klar när jag vaknar :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback