Wed: Mars 17, 2010

Bra kvall igar med! Vi gick ut och kakade och vandrade runt pa marknaden, mer vin nar jag kom hem. Lagom med vin gor att jag sover sa himla gott, haha :)
Nar jag vaknade hade jag fatt ett sms av Tomas som berattade att min artikel nu publicerats i tidningen! Han blev rord skrev han, for att han saknade mig och var stolt over mig :) Harligt att hora.

Imorse at jag varldens godaste frukost, igen.. aggrora, bonor, tortillas och stark salsa, till det en smoothie pa jordgubb och banan. Sen gick jag och Ricardo en lang promenad langs havet, pa stranden. Superfint!

Ikvall ska vi pa nan reggaetonkonsert tror jag, och imorgon ska vi spendera hela morgonen pa strander dar man kan bada! :)

Exakt en vecka kvar nu tills jag aker hemat :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback