Fredag 21 maj, 2010

Var nog lite övermedveten om att vi ska spela ikväll, för jag vaknade 05.45 och var redo att gå upp. Skitsnack.. gick och la mig igen. 07.45 kunde jag inte ligga kvar längre, Tomas sov som en stock så jag tjuvade bilen till gymmet. Tog mig en tur på löpbandet 30 minuter och tränade lite armar, sen fick det vara bra.
Väl hemma sen rök vi ihop för han hade inte vaknat riktigt och jag var lite allmänt taggarna utåt, men nu är det bra igen ^^.

Käkade i alla fall en supergod gröt med fiberhavregryn, valnötskärnor, linfrön, hallon och lingonsylt, kanon.

Har inga planer för dagen, vill köpa en ny sportbehå. Johan & co kommer hit 18.00 så vi kan spela lite och kolla så allt sitter innan caféspelningen börjar 19.30 :) Vi har ju egentligen bara repat max 6-7 gånger, tycker det låter bra för att ha spelat så pass lite tillsammans :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback