Fredag 28 maj, 2010

Åt bra under hela dagen sen sket det sig när jag kom hem till sme.. klyftpotatis, kött, chips, kladdkaka.. gaah.. att man alltid måste börja om :P. Men men, 8,7 kilo på ett och ett halvt år, det är inte dumt det! Nästan nio kg socker mindre att bära runt på! Helt galet! Skynda långsamt är grejen :) Jag ska nog kunna nå den där beach 2010:n om det så ska bli 2011! ;)

Mamma kom in!! Det här är så kul..:) hon har fått så mycket gratulationer under hela dagen och till och med pappa mjuknade till lite och sa grattis. Bra jobbat morsan!!

Inatt ska jag sova i vardagsrummet, det var så skönt sist ^^. Men först ska jag prata några ord med mina finaste älskling i telefonen, saknar honom redan.
Har funderat på honom och jag tror han kommer bli så fantastisk jävla ägpappa! Men våra ungar ska inte få spela tv-spel..
Det känns som att jag lever ett skönt liv nu, spelar musik, tränar, får jobba, bor med min älskade, träffar min familj (nästan hela) relativt ofta, solen skiner.. ja allt blir lättare när solen skiner..låt det fortsätta såhär:)

PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback