http://www.youtube.com/watch?v=0sUCOZFNxkc

Telefonnumret är alltså 012-345-6789-10-11. Kvällens första telefonör Arne Olsson ifrån Borlänge, hallå Arne!

HÄJ HÄJ!
Hejsan! Hur står det till?
JaDU, ja ä bittär ja, utav bare fàn å känner värklien för å förnedra lite ikväll!
Någon speciell person du vill spy galla över?
Skulle va väldi skönt om jag fickeeh gnälla litä på min svågär! Claes hetäan å bor i LUDdvika!
Det ska väl gå fint, då har du 60 sekunder på dig från och med nu!

Ja, hörrdu Claes, hördu mäj nu, ditt högrövade praktarsel, dä ä allså Claes på strandvägän i Ludvika ja talä till, en svettluktande svinpäls av monumentalformat! Du kan ta din förbannade 740 å din råspacklade statuskärring å köra upp..vilkät horhus hitta du hännä i ?! Din PRAKTBOCK! Å tro du inte ja vet att du bedrar hännä i ett annat horhus! Men, NU SKA DU FÅ höra här! Dä spelä ingen roll för däj din fiskögda fisbubbla vilka människors hjärtan du krossar! Men du få väl ta va du få nu när brocken står ut som floddältan på vaderna på däj! Å hembränt dricker du också din FINKELFANTOM! Din hängmagade surströmmingstunna! Din förbannade snusdreglande aplort, du ä son av en RUGGUGGLA Du är ruttnare än en rutten KORV...KAKA å... *signal*

Ajajaj arne, du hörde signalen där va? - Tvekan.

Aa jag hörde, det var synd, det var precis så jag skulle beskriva hans dotter, hon har norra dalarnas bredaste rumpa!

Ja det är tyvärr så att vi var tvungna att bryta där, på grund av tvekan. Du höll ut i 37 sekunder ser jag, inte illa!
Nej det var roligt att komma fram i alla fall!
Hopppas det lättade litegrann på trycket i alla fall.
JARÅ DET KÄNNS BÄTTRE NU.

Kort genmäle från Claes:
Jadu ARNÄ, hadd ja däj här nu så skull ja kvista öronä av däj mä en grrov rrubank! .....JÄÄÄVLLARRR!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback