Mon: Maj 17, 2010

Äntligen har jag fått tid för ett läkarbesök!.. Har ett och annat jag ska fråga honom; exempelvis varför jag får ont i magen när jag äter på morgnarna, ska fråga om min klåda jag har fått på överkroppen, mitt håravfall, det där magontet jag hade i Mexico etc.
Ja, det var nog dags eftersom jag nyss satt och googlade på symptomen för HIV - ja, ifall att! Snacka om att vara skadad ^^.

Har varit på promenad, först gick jag och tränade armar, sen gick jag till apoteket och köpte mjukgörande propylesslotion, snordyr. Ska ta mig nåt att äta strax och sen bege mig till enhetschefen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hans

Hypokondriker-hasse, hallå eller! Du borde spärra google ^^ Hoppas läkarbesöket går bra, du behöver säkert inte vara orolig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback