Sun: Maj 16, 2010

Någon mer än jag som känner sig lost i huvet? Som gör saker men som inte fattar varför, lever livet men inte fattar varför eller hur eller vad jag gör. Aja.. ^^ beror nog till 100% på arbetslösheten.
Imorgon ska jag i alla fall, äntligen, få reda på mer om sommaren. Jag är så otroligt glad över att jag har fått jobb! Kan inte vänta snart längre. Jag kommer gå in i det här med så mycket lugn och trygghet och liv jag bara kan. Tror på mig själv och att det här kommer funka, då kommer det göra det.

Har även efter den här helgen börjat inse att mina alkoholvanor inte är sunda och att jag måste stå över några helger, nu. Varje helg är inte bra och har inte varit någon vana tidigare. Nu kör jag när jobbet börjar, på ett sunt liv :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback