Thu: Maj 20, 2010

Härligt. Jag känner mig våldtagen bakifrån av dagens aktiviteter. Kan liksom gå hur som helst.
Antingen kommer jag hem och grinar med malaria, hiv eller någon annan smaskig tropisk mix, eller så kommer jag hem glad och senare helt förstörd av ett helt förstört möte med brukaren och känner mig forever socialt förstörd.

Jag hoppas nästan på malarian där.

Nyss gjorde jag i alla fall tunnbröd i panna till frukost som gick skitsnabbt. Ta ½ dl graham, ½ dl vetemjöl, ½ tsk bakpulver, en nypa salt, ½ dl fil, 12,5 gr smör och blanda ihop allt. Platta till och stek i panna tills dom blir lite hårdare. Kanongott.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback