Tue: Maj 18, 2010

Yäh. Jag har bil idag! Hela dagen. Dra ned till Stockholm? Nädå.
De var fortfarande inte klara med schemana på lss-kontoret. Hepp. Men jag fick i alla fall reda på vem min brukare är, så nu ska vi ses är det tänkt :).
Kom hem, gick ut och sprang runt älven - VARMT! Solen stekte som fan igår, det gör den här nu också ser jag, 40 grader på balkongen ;).
Tomas kom senare på kvällen och då hade jag förberett lite till pizzabak :) gjorde deg på vete och grahamsmjöl, fyllning med tomat, salami, mozarella, lök, champinjoner vanlig ost och färska kryddor. Blev kanongott. Såg kommisarie Winther på kvällen, bra som vanligt, sen somnade vi.

Igår var en lite extra kärleksfull dag, tack älskling för att du finns där när jag behöver dig :) gör mig lycklig.

Idag ska jag på möte med M.T, vi ska prata lite p&l foundation och lite fredsutbildning. Senare ska vi repa, vet inte när, annars ska jag bara vara som vanligt..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback