Tisdag 25 maj, 2010

Igår tog jag & Saga en jätteskön promenad i solen (kall blåst). Hon är så fin hon! Gick småvägar till Ica Maxi och tillbaks. Efter det åkte jag hem till Smedjebacken - kanonskönt. Mamma gjorde gott kött i ugnen som blev kokt i massa gräddsås. Gick ut med William en sväng också, sen blev det flott och gott på kvällen, som vanligt när man kommer hem.
Sov i bäddsoffan och gud vad jobbigt det var att kliva upp 06.00 imorse, längesen jag gjorde det må ni tro!

Har varit på jobbintro idag och jag kan säga som så att det behövdes inte mer än en dag. Väldigt, väldigt okomplicerad människa jag ska jobba hos med okomplicerade arbetsuppgifter. Så ja, inga bekymmer vad gäller det jobbet. Nu hoppas jag på lika bra känsla på torsdag när det är första introdagen hos min andra brukare.

Ikväll när Tomas tränar ska jag också träna :) skönt det, för när han kommer iväg så kommer jag iväg.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback