Tue: Maj 4, 2010

Emelie har ju då varit här hela helgen. Vi spontandrogut till Täkt på valborgsmässoafton, Felicia kom och hämtade oss. Då hade jag redan dragit i mig en liter vin, så jag var packad och klar. Var riktigt trevligt där ute och vi sov kvar. På lördagen mådde jag hyfsat illa så förmiddagen var lite rekreation, lagade pasta och köttfärssås med Tomas och lyssnade på lite musik.

 

Runt 15 åke vi bort till Avesta där min familj, Tina och Shirin, Ingo och Max hade börjat festen. Pappa och Ingo var grillmästare och det slutade i en stoor grillbuffé med massa götta, ingo hade bland annat gjort goda marinader med honung osv till kycklingen. Åt så jag blev lagom mätt. Min familj åkte hem runt 19-20 och festen fortsatte. Lisa och Anders kom ut, Max Bobby Car drogs fram och jag skjutsade Ingo och Anders till OK för att köpa folköl. Hutlösa priser resulterade i att vi kom fram till att Lapin kulta är OK:s guld :D
Kamerablixtarna var igång hela kvällen! Körde hem runt 23.30 och somnade gott.

 

Söndagen åt jag och Hasse sushi på Thai & Sushi, var helt okej! Köpte lite choklad, bakade lite och slappade resten av kvällen framför tv:n med virkning. Raggmunk blev det till middag, var riktigt mumsigt!

Igår åkte Hasse hem och jag gick på jobbintervju. Tror det slutade riktigt bra för hon sa att till 95% har jag fått sommarjobb och jag fick välja så jag valde personlig assistent. Nästan 8 veckor brukade dom sträva efter att folk skulle få, så långt sommarjobb har jag aldrig haft! Kanon!

Vi tvättade resten av dagen och på kvällen hämtade jag Anders och vi åkte till glashuset och repade. Alltid lika trevligt och det slutar alltid i nya idéer :) Hade lite fotosession också, behöver bilder till de ställen vi ska spela på i vår.

Idag är det tänkt att vi ska städa balkongen, jag ska även lämna tillbaks videokameran till P&L och baka lite är det tänkt. Kanelbullar och nytt matbröd :)

Ciao!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback