Wed: Maj 19, 2010

Det är så jävla roligt att spela musik! Att SamSpela liksom.. skitkul idag när vi hittade struktur och ös i låtarna och att sångmicken var perfekt ljud i =) utan musiken vad skulle jag göra då? Nåväl, bådar gott inför i övermorgon.. sen hur mycket folk det kommer spelar väl ingen roll, vi fortsätter som vanligt! =) Men hoppas på bra respons!

Tjockade i mig en halv geisha och en jordgubbsstång idag (godis) och jävel vad gott det var, godare än slaktad helstekt lillgris, mm satt fint i gommen. Johan fick också smaka, han som växt ur vinterkläderna, snart är han tjock också!

Är lite nervös inför hela dagen imorgon faktiskt, först läkarbesöket och sedan på en gång nästan träffen med brukaren men jag ska försöka ha bra inställning så löser det sig. Skönt är väl att jag får tvätta hela dagen efteråt, lite husesysslor, får vilken nervös-stinn hemmafru som helst att slappna av xD

Ha det gött tjockisar.. hoj

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback