Vetiver - Swimming song

Oh!

Bland det första jag såg när jag slagit igång datorn på morgonen, var att jag fått erbjudande om en lägenhet i Borlänge! :)
3348 kr i månaden, 46 kvadratmeter och bredband ingår. Allfarvägen i Borlänge, ligger ganska nära mitt gym Maserhallen och där jag tidigare bott, Ringen.

Tar jag dit min cykel så är jag i stan på 10 minuter. Det lite sämre var att det är flera som blivit erbjudna lägenheten, och att det inte är inflyttning förrän den 1 december.

Men vad fan.
Det får gå som det går.
Jag står ju kvar i kön oavsett! :)

Jag ska åka dit idag och titta på den. Idag ska jag också köpa en vinterjacka som jag kollat in på Vero Moda! :)

Livet kanske ordnar sig. Eller nej.

Jag ordnar livet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback